Известие

Collapse
No announcement yet.

Изгасване на мотора по време на движение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Изгасване на мотора по време на движение

    Здравейте!
    От около седмица се появи странен и доста теприятен проблем с мойта печка - 2.4 JTD 2001.
    При първата му появя, колата не пожела да запали след десетина минути в спряло състояние. Завъртях 3-4 пъти, вадих ключа, въртях го, ползвах резервния, но не и не. В един момент запали от раз и проблема изчезна за около седмица. Вчера след каране около 20-тина мин. по АМ Тракия, на отбивката за Ихтиман колата просто угана и не иска да запали по никакъв начин. Откачих акумулатора за 10-тина мин., вързах го и запали от раз. Този номер се повтори след 2-3 км. при нормална скорост 80-90 км.ч. и за съжаление на връщане към София, на Враня - отново. Прави ми впечетление, че се проявява при падане на скоростта и съответно смяна на предавките надолу и вдигане на оборотите.
    Някой ако е патил от нещо подобно или знае за такъв проблем, моля да даде акъл или да препоръча хора, които ще помогнат.

    Предварително благодаря

  • #2
    Имам абсолютно същия проблем. На диагностика нищо не показа и последното ми остава да проверя резервоара за буклуци.
    При 156, разбира се може и други варианти да има. Обичайния заподозрян е датчик на колянов вал.
    Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

    EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

    Comment


    • #3
      Обичайния заподозрян - датчик на колянов вал
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #4
        Щом не пали след като изгасне, +1 за датчик на коляновия вал... На диагностика трябва да е записала грешка, свързана с него.

        @andro88: Мисля, че задължително ще запише грешка ако е датчика... Сигурен ли си, че има точно същото проявление (особено за не-паленето след като е изгаснала)..?
        Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 15:57.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
          Щом не пали след като изгасне, +1 за датчик на коляновия вал... На диагностика трябва да е записала грешка, свързана с него.

          @andro88: Мисля, че задължително ще запише грешка ако е датчика... Сигурен ли си, че има точно същото проявление (особено за не-паленето след като е изгаснала)..?
          Да едно към едно с нещата, които колегата казва. Даже писах и в нашия раздел някой да даде акъл. На диагностиката абсолютно нищо не се бе записала като грешка, освен еърбега. При мен гасне обаче, винаги , когато колата е под наклон, с други думи само когато се изкачвам. Това ме кара да мисля, че има нещо в резервоара
          Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

          EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
            Да едно към едно с нещата, които колегата казва. Даже писах и в нашия раздел някой да даде акъл. На диагностиката абсолютно нищо не се бе записала като грешка, освен еърбега. При мен гасне обаче, винаги , когато колата е под наклон, с други думи само когато се изкачвам. Това ме кара да мисля, че има нещо в резервоара
            Тогава ще ти се лепне грешка отнасяща се към горивния тракт
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #7
              Сега ще хвръкна до сервиза да видя кяккво ще кажат майсторите. Благодаря за мненията на всички! Ще драсна 2 реда като има някакъв резултат.

              Comment


              • #8
                Има един вариант когато колата гасне, а не пише грешка. Помощ на ЛС.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Kimi Покажи съобщение
                  Здравейте!
                  От около седмица се появи странен и доста теприятен проблем с мойта печка - 2.4 JTD 2001.
                  При първата му появя, колата не пожела да запали след десетина минути в спряло състояние. Завъртях 3-4 пъти, вадих ключа, въртях го, ползвах резервния, но не и не. В един момент запали от раз и проблема изчезна за около седмица. Вчера след каране около 20-тина мин. по АМ Тракия, на отбивката за Ихтиман колата просто угана и не иска да запали по никакъв начин. Откачих акумулатора за 10-тина мин., вързах го и запали от раз. Този номер се повтори след 2-3 км. при нормална скорост 80-90 км.ч. и за съжаление на връщане към София, на Враня - отново. Прави ми впечетление, че се проявява при падане на скоростта и съответно смяна на предавките надолу и вдигане на оборотите.
                  Някой ако е патил от нещо подобно или знае за такъв проблем, моля да даде акъл или да препоръча хора, които ще помогнат.

                  Предварително благодаря
                  Както казаха и колегите по-горе този проблем ти идва най-вероятно от датчика на коляновия вал. На тези коли това им е едно от слабите места. Аз също съм правил няколко задръствания в центъра на София заради този скапан датчик. Проблема е че това е един електромагнит, който когато е преебан като загрее колата той не работи и дефакто в компа достига информация че двигателя ти не работи(по-точно, че вала не се върти, което на практика е същото) Сменях го зимата, някъде около 80лв ми стъпи. От тогава спи града Един съвет ако искаш пробвай като ти угасне някъде го полей със студена вода. Ако е от него би трябвало колата да запали веднага.

                  П.С. Колкото до диагностиките, незнам на днешно време колко са рентабилни вече. Бях във ВИП Сервиз, в Младост и там диагностиката не хвана датчика, в крайна сметка проблема идваше точно от него. Успех и пиши когато има някакво развитие
                  Да се ядосваш, значи да наказваш себе си, за грешките на другите!
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    И при мен го имаше този проблем и се оправи със смяна на горивния филтър.
                    Alfa Romeo 156 2.4 JTD
                    Fiat Coupe 2.0 16V

                    Comment


                    • #11
                      Колата ще влиза в бокса тази седмица, надявам се да е към сряда-четвъртък. Сега чак сколасах, а и тя не правеше проблеми до вчера. Прави ми впечетление, че този проблем се проявява само на извънградско, и то при скорост над 130-140 км/ч. при продължително поддържане на тази скорост. Към Пловдив я карах така и на Вакарел колата пак угасна. Изчаках и после запали, до Пловдив проблеми нямаше повече, но не съм вдигал повече от 110-120 км/ч. И на връщане по същия начин проблема не се появи. Започвам да си мисля, че е възможно да е горивния филтър. Не е сменян от бая време, може би 25 - 30 000 хил. км. В града нямам грижи с това, много странна работа, а я карам доста из София.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Kimi Покажи съобщение
                        Колата ще влиза в бокса тази седмица, надявам се да е към сряда-четвъртък. Сега чак сколасах, а и тя не правеше проблеми до вчера. Прави ми впечетление, че този проблем се проявява само на извънградско, и то при скорост над 130-140 км/ч. при продължително поддържане на тази скорост. Към Пловдив я карах така и на Вакарел колата пак угасна. Изчаках и после запали, до Пловдив проблеми нямаше повече, но не съм вдигал повече от 110-120 км/ч. И на връщане по същия начин проблема не се появи. Започвам да си мисля, че е възможно да е горивния филтър. Не е сменян от бая време, може би 25 - 30 000 хил. км. В града нямам грижи с това, много странна работа, а я карам доста из София.
                        Колега провери за всеки случай и регулатора на помпата за високото налягане и самата помпа,защото при мен бе подобен проблема
                        ALFA ROMEO 159 2,4 JTD 210 PSsigpic

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Kimi Покажи съобщение
                          Здравейте!
                          От около седмица се появи странен и доста теприятен проблем с мойта печка - 2.4 JTD 2001.
                          При първата му появя, колата не пожела да запали след десетина минути в спряло състояние. Завъртях 3-4 пъти, вадих ключа, въртях го, ползвах резервния, но не и не. В един момент запали от раз и проблема изчезна за около седмица. Вчера след каране около 20-тина мин. по АМ Тракия, на отбивката за Ихтиман колата просто угана и не иска да запали по никакъв начин. Откачих акумулатора за 10-тина мин., вързах го и запали от раз. Този номер се повтори след 2-3 км. при нормална скорост 80-90 км.ч. и за съжаление на връщане към София, на Враня - отново. Прави ми впечетление, че се проявява при падане на скоростта и съответно смяна на предавките надолу и вдигане на оборотите.
                          Някой ако е патил от нещо подобно или знае за такъв проблем, моля да даде акъл или да препоръча хора, които ще помогнат.

                          Предварително благодаря
                          156 1.9 JTD - колега аз също излекувах този проблем от датчика на коляновия вал.
                          Last edited by tonov; d.m.y г., 20:29.

                          Comment

                          Working...
                          X